Wigtown Wanderers'a Hoşgeldiniz...
Wigtown Wanderers'a Hoş Geldiniz!

Forumumuzda vakit geçirip, role play yapmak lütfen için üye olun.



 
AnasayfaSSSKayıt OlGiriş yap
Taşındık arkadaşlar! www.magusinvicta.com

Paylaş | 
 

 Aurelia.

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
YazarMesaj
Feliciana Célia
Ravenclaw V.Sınıf
Ravenclaw V.Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 782
Kayıt tarihi : 11/02/11
Yaş : 21
Lakap : Fel..

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Çarş. Ekim 05, 2011 6:05 am

    Bazen, ne yaparsan yap, olmuyor bazen...

_________________
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Tanja Stanislav
Şifacı
Şifacı
avatar

Mesaj Sayısı : 223
Kayıt tarihi : 29/06/11
Yaş : 21

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Perş. Ekim 06, 2011 4:25 pm

Gözlerimi kapadım. Dudaklarımda hisseder gibi oldum, parmaklarının dokunuşunu. Gözlerimi umduğum sahneye o kadar çabuk hazırlamıştım ki... Kahverengi gözlerimi açtım ve o anki hayal kırıklığımı iki damla gözyaşıyla benliğimden silip attım.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Tanja Stanislav
Şifacı
Şifacı
avatar

Mesaj Sayısı : 223
Kayıt tarihi : 29/06/11
Yaş : 21

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Paz Ekim 09, 2011 12:58 pm

Gökyüzü bana ağlıyor bugün. Ben de o ağlıyor diye ağlıyorum. Her şey karşılıklı sonuçta...
0910'11
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Polyhymnia Qixinâ
Şu anda Muggle'sınız. Lütfen rütbe başvurusunda bulununuz.
avatar

Mesaj Sayısı : 252
Kayıt tarihi : 05/03/11
Yaş : 21
Lakap : Poly ya da Hayalet.

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Ptsi Ekim 10, 2011 4:41 pm

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Yaşımın on beş olduğunun farkındayım ama merak beni öldürüyor işte. Ya ama ailem rahat olunca ben de rahatım yani. +Anne ben bir şey yaptım. -Ne yaptın kızım? +Sigara içtim. -Aferin kızım. Bu kadar rahatım hani. Annem aferin derken böyle imalı konuşmuyor da. Üzülmüş falan ama doğruyu söyledim diye bir şey demedi. Ama şimdi benim bunu yapmam anneme bir daha sigara içtiğinde laf edemememe neden olacak. Neyse, bir daha yapmam zaten. Sağlık konusunu geçtim -ki ne kadar zararlı olduğunu herhalde birçok insandan daha iyi biliyorumdur- benim elime yakışmıyor *-* Dokuz yaşındaki bir kızınki kadar ellerim olduğundan dolayı bence bu çok normal. Neyse, saygılar efenim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Feliciana Célia
Ravenclaw V.Sınıf
Ravenclaw V.Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 782
Kayıt tarihi : 11/02/11
Yaş : 21
Lakap : Fel..

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Salı Ekim 11, 2011 8:04 pm

Rüyasız, ağlayarak uyanmadığım bir gece istiyorum. Dünkü gibi olmasın Tanrı'm, lütfen...
1110'11

_________________
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Feliciana Célia
Ravenclaw V.Sınıf
Ravenclaw V.Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 782
Kayıt tarihi : 11/02/11
Yaş : 21
Lakap : Fel..

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Çarş. Ekim 12, 2011 4:40 pm

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
- Komünistim mi dedin?
+ Ne komünisti yahu, deistim dedim. Nasıl anlıyorsun sen beni?
- Nesin nesin?
+ Dinsizim.
- Dinsiz mi? Aman Yarabbim ben nereye düştüm böyle?! Babam beni bugünler için mi okuttu?!

İki deist, bir ateist arasında kalan arkadaşımın isyanı. Önce triplenip kalktı yanımızdan, sonra geri oturmak zorunda kaldı ama. İnsanların bunu neden yaptığını anlamıyorum. Aslında dinsiz değilim, benim de bir inancım var ama insanların bana verecekleri önyargılı tepkiler yüzünden böyle konuşmak zorunda kalıyorum işte. Tam bir spiritüalist olmadığımdan böyle olduğumu da söyleyemiyorum. Ama cidden nefret ediyorum böyle sabit fikirli insanlardan. Bırakın, neye inanırsak inanalım. İşin özünü bilmeden neden hemen tepki verirsin ki? Kapa çeneni, saygı duy inancıma. İstersem Hristiyan olurum, istersem Yahudi, istersem Wiccan. Sana ne? Senin işini mi engelliyorum, inancını mı bozmaya çalışıyorum, dinden mi döndürüyorum? Hiçbir şey yaptığım yok ama sen insanlarda Tanrı, din vb. inancı yok diye kötü gözle bakıyorsun. Saçma, saçma, saçma! Kimseye aslında ne olduğumu söyleyememek çok kötü ve sinir bozucu. Neyse, on sekizimi doldurduğum yıl karar vereceğim inancıma, o zamana kadar millet Deist bilsin beni, umurumda değil. Ama bana saçma salak yorumlarla, önyargılarla geldikleri sürece ben sinirlenmeye devam edeceğim sanırım...

_________________
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Tanja Stanislav
Şifacı
Şifacı
avatar

Mesaj Sayısı : 223
Kayıt tarihi : 29/06/11
Yaş : 21

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Perş. Ekim 13, 2011 3:59 pm

    [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
    Rp yazamadığım zaman ben böyle oluyorum mesela. :O
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Polyhymnia Qixinâ
Şu anda Muggle'sınız. Lütfen rütbe başvurusunda bulununuz.
avatar

Mesaj Sayısı : 252
Kayıt tarihi : 05/03/11
Yaş : 21
Lakap : Poly ya da Hayalet.

MesajKonu: Geri: Aurelia.   C.tesi Ekim 15, 2011 10:07 pm

    Dişlerinin izi vardı belki de ruhumda, aşktı bu.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Eloa Grigori
Şu anda Muggle'sınız. Lütfen rütbe başvurusunda bulununuz.
avatar

Mesaj Sayısı : 275
Kayıt tarihi : 16/10/11
Yaş : 21
Lakap : El ya da Mic. (Mic ikinci ismi olan Michael'den geliyor.)

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Perş. Ekim 20, 2011 5:36 pm

k5:
 
O it yüzünden sen ağla, ağla en sonunda verdiğin süre üç hafta olsun; o gitsin üç saat sonra ayrılsın. Ayrıldıklarını gördüğümde önce böyle bir sevindim, çığlıklar falan attım evde. Sonra boşu boşuna sigaraya başladığım, sinir krizi geçirdiğim geldi aklıma; sinirim bozuldu. Yine de bugün dünyanın en mutlu insanı bendim. Herkesi öptüm, herkese sarıldım falan… Çok eğlendim böyle. Okulda çok göremedim gerçi salağı ama olsun yani, sonuç olarak artık yalnız ve en geç haftaya yeniden konuşmaya başlayacağız. Biliyorum, çünkü başladı şimdiden şebekliğe. Oradan buradan çıkıyor karşıma, sonracığıma aşağı kattan geçebilecekken geliyor bizim kattan kendi katlarına iniyor falan. Benim oyunumu bana karşı oynuyor. Ha, bir de beni ne zaman görse sırıtıyor şapşal şey. Bugün milletin içinde şarkı söyleyip dans etti salak merdivenlerde; Ekin’le “Tanımıyoruz.” moduna girdik falan. Ama kimse mutluluğuma eşlik etmedi, ona bozuldum biraz. Neysem, bana ne, Derya yetiyor bana zaten. <3
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Christian Carslien
Gryffindor IV.Sınıf
Gryffindor IV.Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 153
Kayıt tarihi : 15/11/10
Yaş : 21
Lakap : Lakap takılmasından nefret ederim!

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Salı Ekim 25, 2011 7:49 pm

Evin her köşesinde ayrı bir sen var sanki. Nereye baksam senden bir parça var, bir anı. Dokunduğum her şeyde tenin var sanki. Asla aynı güveni, huzuru veremez bu dört duvar bana; sen benle birlikte olmadıktan sonra....
2510'11
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Polyhymnia Qixinâ
Şu anda Muggle'sınız. Lütfen rütbe başvurusunda bulununuz.
avatar

Mesaj Sayısı : 252
Kayıt tarihi : 05/03/11
Yaş : 21
Lakap : Poly ya da Hayalet.

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Perş. Ekim 27, 2011 5:16 pm

Nightwish - Wish I Had An Angel
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
I wish I had an angel
For one moment of love
I wish I had your angel
tonight

Deep into a dying day
I took a step outside an innocent heart
Prepare to hate me for when I may
This night will hurt you like never before

Old loves, they die hard
Old lies, they die harder

I wish I had an angel
For one moment of love
I wish I had your angel
Your Virgin Mary undone

I`m in love with my lust
Burning angel wings to dust
I wish I had your angel tonight

I'm going down so frail and cruel
Drunken disguise changes all the rules

Old loves, they die hard
Old lies, they die harder

I wish I had an angel
For one moment of love
I wish I had your angel
Your Virgin Mary undone

I`m in love with my lust
Burning angel wings to dust
I wish I had your angel tonight

Greatest thrill, Not to kill
But to have the prize of the night
Hypocrite, Wannabe friend
13th disciple who betrayed me for nothing!

Last dance, first kiss
Your touch, my bliss
Beauty always comes with dark thoughts

I wish I had an angel
For one moment of love
I wish I had your angel
Your Virgin Mary undone

I`m in love with my lust
Burning angel wings to dust
I wish I had your angel tonight

I wish I had an angel
I wish I had an angel
I wish I had an angel
I wish I had an angel
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Tanja Stanislav
Şifacı
Şifacı
avatar

Mesaj Sayısı : 223
Kayıt tarihi : 29/06/11
Yaş : 21

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Cuma Ekim 28, 2011 7:38 pm

Ne komik bir gündü. Yani okul öyleydi en azından. Okuldan döndükten sonrası boştu oldukça. Neyse. İlk iki ders bedendi falan böyle. İkinci derse girmedi birileri, beraberdik. Geri zekâlı çocuk yea, okula gittiğine inanmak için bin şahit gerekir resmen. Hoca dilekçe imzalatacak diye derse girmedi mal. Olsun, benimle olması güzeldi. Özlemişim benle uğraşmasını böyle. Bir ara aldım ceketine sarılıp yattım masanın üzerine falan, kokusunu içime çektim böyle. Uyutmadı gerçi ama olsun; kızmadım ona. O en sevdiğim ses tonuyla “Sen iyi değilsin, neyin var?” yapışı içimi ısıttı resmen böyle. Bizim okul dağda olduğundan buz gibi falan ama o an böyle bir ateş bastı beni. Sinir ettiği zamanlar da oldu gerçi. Üç dakikada bir aynaya bakıp “Lanet olsun çok yakışıklıyım.” vb. şeyler söylemesi beni biraz çileden çıkarttı. Bir gün açtıracak ağzımı ama ne zaman bilmiyorum. Bir de beni korumaya çalışmasını özlemişim. Kendi kaşındı ama; sigara konusunu kendisi açtı başta, hepsi onun suçuydu. Böyle masadan bana doğru yaklaşıp “İçmeyeceksin.” diye üstüne basa, basa tekrarlayışı falan çok tatlıydı. Sana ne falan yapınca afallaması çok komikti ama. Sonra Psikoloji hocamız, onların sınıf öğretmenleri, geldi aldı çocuğu; her şey bitti böyle =( Gerçi o yarım gün boyunca bende kalan ceketini giydim ve kimse bana laf etmedi falan; o yönden güzeldi. Son dersimiz Psikoloji’ydi ama adam hiçbir şey demedi Tanrı’ya şükür.
Yalnız en güzel kısım çıkışta oldu yea, bunu kabul etmem gerek sanırım. Çıkışta idare katının oradaki merdivenlerden beraber indik bahçeye falan, ceketini verecektim dışarıda. Eşyalarımı tutuşturdum eline, çıkardım ceketi verdim; sonra hâlâ adını bilmediğim ama çok sevdiğim bir arkadaşım geldi. Selamlaştık falan. Çocuk Austin’e “Yakışmış.” dedi. Austin klasik ifadelerinden biriyle tek kaşını kaldırıp “Ne yakışmış?” diye sordu. Arkadaşımız geçen hafta kestirmiş olmasına rağmen neredeyse eski haline dönmüş saçlarını gösterdi. “Ha onu mu diyorsun?” dedi başta, sonra gözlerimin içine bakıp “Ben de Ekin Su’yu söylüyorsun sandım.” dedi o taptığım gülümsemesiyle… Orada ben öldüm cennetteyim moduna girip bir güzel kızardım falan. Sonra kuru bir vedayla ayrıldık.
Neden yazdım ben bunları, bilmiyorum. İçimi dökmeye ihtiyacım vardı sanırsam =D Derya’ya da bu yazıyı kopyalar yollarım birazdan, huhu. <3 Bugün tarihe geçsin, on dört Eylül gibi…
2810’11
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Eloa Grigori
Şu anda Muggle'sınız. Lütfen rütbe başvurusunda bulununuz.
avatar

Mesaj Sayısı : 275
Kayıt tarihi : 16/10/11
Yaş : 21
Lakap : El ya da Mic. (Mic ikinci ismi olan Michael'den geliyor.)

MesajKonu: Geri: Aurelia.   C.tesi Ekim 29, 2011 4:15 pm

    İnsanlar korkularımın üstüne gitmemi söylüyorlar. Ama ben öyle bir korkumu seçiyorum ki bu sefer de ondan uzak durmam üzerinde baskı kurmaya çalışıyorlar. Siz... gerçekten tuhafsınız.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Eloa Grigori
Şu anda Muggle'sınız. Lütfen rütbe başvurusunda bulununuz.
avatar

Mesaj Sayısı : 275
Kayıt tarihi : 16/10/11
Yaş : 21
Lakap : El ya da Mic. (Mic ikinci ismi olan Michael'den geliyor.)

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Salı Kas. 01, 2011 5:53 pm

Deep Purple - Emmaretta
Emmaretta did you get my letter
I send it to ya.. oh Emmaretta.
Do you still feel, when night is falling.
Something calling, oh Emmaretta..
Behind my thoughts, oh Emmaretta..
I can get to ya, to feel better.
I must go now, oh Emmaretta.
Full moon is rising, oh Emmaretta.

Oh it´s a thousand miles
Oh and i need you child..
Oh baby drive me wild
What i feel to make it real.
Help.
Oh it´s a thousand miles
Oh and i need you child..
Oh baby drive me wild
What i feel to make it real.

Emmaretta did you get my letter?
I send it to ya.. oh Emmaretta.
Do you still feel, when night is falling.
Something calling, oh Emmaretta..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Chrysilla Myroslava
Şu anda Muggle'sınız. Lütfen rütbe başvurusunda bulununuz.
avatar

Mesaj Sayısı : 141
Kayıt tarihi : 08/10/11
Yaş : 21
Lakap : Pembe.

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Salı Kas. 15, 2011 4:53 pm

Bugün gözlerinde bir karanlık vardı, korktum...
1511'11
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Jacquetta Qixinâ
Hufflepuff VI.Sınıf
Hufflepuff VI.Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 583
Kayıt tarihi : 09/09/10
Yaş : 21
Lakap : Etta.

MesajKonu: Geri: Aurelia.   C.tesi Kas. 19, 2011 9:12 am

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Ve babam benim sigara içtiğimi öğrenir.
Yılın salaklığını yaptım resmen. İki gün öncesine kadar bir sürü saflık yaptığımı düşünüyordum ama bu son yaptığım hepsini geçti lan. Lafın sonunu dinlemeden atlarsam olacağı buydu tabii. Gerçi zaten babamdan sakladığım için kendimi suçlu hissediyordum ama.... Neyse, hâlâ hayatta olduğum için mutluyum. Dün Austin'e söylediğimde verdiği tepki çohoştu yani. Haklı ama. Yaşıyor olmam bir mucize. Ondan önce annemin yaşıyor olması da ayrı bir mucize. Çünkü ben ne yaparsam yapayım babam önce anneme kızıyor. Bana kızmaya kıyamadığından değil; onun haberi olduğunu bildiğinden kızıyor. Neyse yea, o kadar kızmadı Tanrı'ya şükür. Sonuç: Artık biliyor; ona göre davranacaktır. Bu da evde bir daha nah sigara bulurum demek. Off, yine dilenciye bağlayacağım, lanet olsun...........
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Polyhymnia Qixinâ
Şu anda Muggle'sınız. Lütfen rütbe başvurusunda bulununuz.
avatar

Mesaj Sayısı : 252
Kayıt tarihi : 05/03/11
Yaş : 21
Lakap : Poly ya da Hayalet.

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Paz Kas. 20, 2011 2:51 pm

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Hiçbir şey izlediğim yok ama sanki çok heyecanlı bir filmi izler gibi popcorn yiyorum. Normalde hiçbir şey yemeyen ben hayvan gibi yiyorum şu lanet olası mısırları.
Tanrı sonumuzu iyi etsin.
Amen.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Polyhymnia Qixinâ
Şu anda Muggle'sınız. Lütfen rütbe başvurusunda bulununuz.
avatar

Mesaj Sayısı : 252
Kayıt tarihi : 05/03/11
Yaş : 21
Lakap : Poly ya da Hayalet.

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Çarş. Kas. 23, 2011 5:32 pm

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Ağzına vura vura dövmek istiyorum lan çocuğu.
NEDEN BU KADAR SİNİRLİYİM LAN BEN?!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Eloa Grigori
Şu anda Muggle'sınız. Lütfen rütbe başvurusunda bulununuz.
avatar

Mesaj Sayısı : 275
Kayıt tarihi : 16/10/11
Yaş : 21
Lakap : El ya da Mic. (Mic ikinci ismi olan Michael'den geliyor.)

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Cuma Kas. 25, 2011 4:55 pm

Bu dünün şarkısı mesela.
Bir ara böyleydik:
 
Sonra bunun gibi bir şey olduk:
 
Gitmeden önce de böyle oldu:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Eloa Grigori
Şu anda Muggle'sınız. Lütfen rütbe başvurusunda bulununuz.
avatar

Mesaj Sayısı : 275
Kayıt tarihi : 16/10/11
Yaş : 21
Lakap : El ya da Mic. (Mic ikinci ismi olan Michael'den geliyor.)

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Ptsi Kas. 28, 2011 4:09 pm

Dursun burada yea, izlemesi eğlenceli oluyor <3:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Eloa Grigori
Şu anda Muggle'sınız. Lütfen rütbe başvurusunda bulununuz.
avatar

Mesaj Sayısı : 275
Kayıt tarihi : 16/10/11
Yaş : 21
Lakap : El ya da Mic. (Mic ikinci ismi olan Michael'den geliyor.)

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Cuma Ara. 02, 2011 7:00 am

Sevgili Tanrı,
Neden ailemdeki sayılı 'insanları' benden bir sene içersinde koparmak istiyorsun? Bana bunu açıklarsan çok mutlu olurum.
Sevgiler, kızın biri işte.

0212'11
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Eloa Grigori
Şu anda Muggle'sınız. Lütfen rütbe başvurusunda bulununuz.
avatar

Mesaj Sayısı : 275
Kayıt tarihi : 16/10/11
Yaş : 21
Lakap : El ya da Mic. (Mic ikinci ismi olan Michael'den geliyor.)

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Cuma Ara. 02, 2011 5:51 pm

'Biz'i anlatan gifi buldum lan.:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Eloa Grigori
Şu anda Muggle'sınız. Lütfen rütbe başvurusunda bulununuz.
avatar

Mesaj Sayısı : 275
Kayıt tarihi : 16/10/11
Yaş : 21
Lakap : El ya da Mic. (Mic ikinci ismi olan Michael'den geliyor.)

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Çarş. Ara. 28, 2011 10:41 am

    İnsanlar yönetmek isterken biz yaratmayı istedik. Bizim en büyük hatamız buydu. Bizler, farklı olmayı seçtik ve şimdi sonuçlarına katlanıp toplum tarafından dışlanıyoruz. Ve herkesleştirilmeye çalıştırıldıkça daha da yaratmaya bağlanıyoruz.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Polyhymnia Qixinâ
Şu anda Muggle'sınız. Lütfen rütbe başvurusunda bulununuz.
avatar

Mesaj Sayısı : 252
Kayıt tarihi : 05/03/11
Yaş : 21
Lakap : Poly ya da Hayalet.

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Çarş. Ara. 28, 2011 10:44 am

    Pekala, hâlâ bir adımız olmayabilir ancak şöyle bir gerçek var ki onu kovalamak zorunda değilim. Bu yüzden mutluyum. Ve biliyorum ki istediği kadar duygusuz görünsün; içinde bir şeylerin kıpırdandığını, çıkmaya çalıştığını görebiliyorum. Hissediyorum. Bu yüzden bekliyorum zaten. Henüz içimdeki siniri ve nefreti söndürememiş olsam da O'na ihtiyaç duyduğum gerçeğini kabulleniyorum. O bunu kabullenmiyor. Ama kabullenecek. İstese de istemese de, kendisinden nefret ede ede kabullenecek. İçindeki buzların parçalanmaya başladığını bildiğinden dolayı şu anda bana doğru düzgün görünmüyor bile. Kaçıyor. Korkak şey işte; gerçekleri kabullenemeyecek kadar saf. Bir de bana duygusal ergenlikten çık der. Hah! Yüzlerce kez aynaya bakıyor olmasına rağmen hâlâ kör. Ve dışarıdan nasıl göründüğünü başkalarından duyamayacak kadar sağır.
    Ama ben onun kulaklarını da gözlerini de açacağım.
    Kalbini de öyle.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Eloa Grigori
Şu anda Muggle'sınız. Lütfen rütbe başvurusunda bulununuz.
avatar

Mesaj Sayısı : 275
Kayıt tarihi : 16/10/11
Yaş : 21
Lakap : El ya da Mic. (Mic ikinci ismi olan Michael'den geliyor.)

MesajKonu: Geri: Aurelia.   Çarş. Ara. 28, 2011 8:53 pm

    Hani bazı abazanlar 'Nefes alsın yeter' diyorlar ya; ahanda işte ben doğru düzgün nefes bile alamadığım için bu kadar yalnız olduğumu düşünmeye başladım ciddi ciddi. Bu kadar da düştüm işte -.-"
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Aurelia.   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Aurelia.
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
3 sayfadaki 5 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Wigtown Wanderers'a Hoşgeldiniz... :: Role Play Out :: Günlükleriniz-
Buraya geçin: