Wigtown Wanderers'a Hoşgeldiniz...
Wigtown Wanderers'a Hoş Geldiniz!

Forumumuzda vakit geçirip, role play yapmak lütfen için üye olun.



 
AnasayfaSSSKayıt OlGiriş yap
Taşındık arkadaşlar! www.magusinvicta.com

Paylaş | 
 

 I. Sınıf II.Ders

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Saqued Dieudonné
Tılsım Profesörü
Tılsım Profesörü
avatar

Mesaj Sayısı : 1034
Kayıt tarihi : 23/12/10
Lakap : Kara melek.

MesajKonu: I. Sınıf II.Ders   Paz Mayıs 22, 2011 10:21 pm


Zaman
Çarşamba /İkinci Ders
Hava
İlk ders etkisini gösteren güneş büyü dünyasına sırt çevirmiş durumda ve her an yağmur yağabilir.
Dersin konusu
Tılsım’a Giriş / Wingardium Leviosa
Dersin Profesörü
Sorcha Dieudonné

Günün ikinci dersi ve belki de cadıyı en çok rahatsız edecek ders. Birinci sınıfların müfredatında Tılsım’a Giriş’in atlandığını yeni fark etmiş durumda. Hoş, derse giren ölü kardeşi olsa da cadıya biraz dokunuyor. Saçlarını düzenlerken üçüncü sınıflarla olan dersinden kalan gerginliğini gidermek için şakakları ovuyor. Masasından ayrılıp yeni bir kahve dolduruyor kendisine. Kahvesini yudumlarken ortalığı toplaması gerektiğini anımsıyor ve asasını sallayıp komutları veriyor. Masanın üzeri tertemiz olduktan sonra koltuğuna oturup Tılsım kitabına göz atıyor. Ah, ne kadar çok şey var. Bir çoğunu unutmanın eşiğine geldiğinin farkına varıyor. Zamanın taneleri kendisini yaşlandıracak kadar hızla dökülüyor.

Sınıf dolmaya başladığı zaman içeri giren minik öğrencilere bakıyor. Yüzünde hiçbir şefkat kırıntısını olmadığına emin. Hoş, kimseye karşı hoşgörülü olmadığı için minik öğrencilerin Tılsım Dersinden nefret edeceğini düşünüyor. Öğrenciler birer ikişer yerlerine geçtiğinde dersliği büyük bir uğultu sarıyor. Cadı yüzünü ekşitiyor, sesten nefret eder. Bileğindeki saate baktıktan sonra dersliğin kapısı büyük bir gürültüyle kapanıyor. Bazı öğrenciler elinde olmadan sıçrıyor, bazılarının gözleri şaşkınlıkla açılıyor. Ama gürültünün etkisi kısa sürüyor ve sınıf tekrar gürültüye mahkum oluyor. Cadı ellerini birbirine çarparak öğrencilerin susmalarını rica ediyor.

“Pekala, yeter çocuklar. Daha konuşun ne konuşacaksanız. Müfredatta ufak bir değişiklik varmış ve ilk ders ben bunu kaçırmışım. Bu ders Wingardium Leviosa’yı tekrar ettirmeyi düşünüyordum ama parşömenlerinizi çıkartıp Tılsım’a Giriş diye kocaman bir başlık atmanız gerekecek. “
Öğrencilerden homurdanma yükselince cadı kaşlarını çatıp “Ama ama ama lütfen çocuklar. Sesinizi kesmezseniz dersi eziyet gibi işlerim canınızdan bezersiniz. Asaları şimdilik kaldırın ve parşömenlerinizi çıkarın lütfen.” Dedi. Ardından kitaptan oluşturduğu notlara bakıp “Tılsım. Satır başı; Tılsım insanları koruduğuna veya uğur getirdiğine inanılan tabiat veya insan eseri olan nesnelerin tamamını içine alır, nokta. Tılsımları insanlar bizzat kendileri üzerlerinde taşıyabilecekleri gibi tesirli olması istenen arazi dam çatısı ve benzeri yerlerde de saklayabilirler, nokta. “ diyor. Ardından öğrencilere arkalarına yaslanmalarını rica edip sakin bir sesle konuşmaya başlıyor. “Yani bir eşyayı, onun için normal olmayan bir şekilde düzenlemek amacıyla kullanılır da denilebilir. Tılsım, bir şeyin farklı renklerde yanıp sönmesini sağlayabilir, havaya kaldırabilir ya da havada uçurabilir. Tılsımlar, insanları güldürebilir, dans etmelerini sağlayabilir ya da o kişinin kafasının etrafında soluduğu havada bir baloncuk yaratabilir. Bir bakıma uzun bir süre içinde hala tanımlanamayan büyülerin olması da tılsım yüzündendir. “ Sözlerinden sonra kaşlarını kaldırarak öğrencilere bakıyor. Tılsım hakkındaki görüşlerini soruyor ve eli hava olan ilk öğrenciyi artı on puanla ödüllendirip parşömenleri kaldırmalarını rica ediyor. Bugün nedense gergin olmasına rağmen oldukça anlayışlı olduğunu düşünüyor. Ardından tüyleri çıkarmalarını istiyor. Öğrencilerin buna şaşırdığı oldukça belli. Gülümseyerek fazla yazı yazdırma taraftarı olmadığını söylüyor. Dersi uygulayarak işleme oldukça akılda kalıcı. Öğrenciler parşömenleri kaldırırken sınıfta yine bir uğultu kopuyor. Ancak cadı bezgin bir ifadeyle boğazını temizleyince ses kelisiliyor. Herkes tüylerini ve asalarını çıkardığı anda saatine bakıyor “ Evet, geçen dersten de hatırlayacağınız gibi nesneleri havalandırmak üzerinde çalışıyorduk. Bilek hareketlerini hatırlayalım. Çevir ve hafifçe vur. Kelimeler; Wingardium Leviosa. Hadi sınıf birlikte yapalım,” diyor ve sınıfla aynı anda bilek hareketini yapıyor ve “Wingardium Leviosa!” diye çınlıyor. Ardından dersin bitişini müjdeleyen zil çalıyor. Sınıftan gürültü yükselirken beklentili yüzler cadıya dönüyor ve ödevin olmadığını duyunca her biri sevinçle dersliği terk ediyor.

*Aksilik yaşanmadı.
*Ödev yok.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
I. Sınıf II.Ders
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» `Mitoloji Dersi; Ders Alımları´
» sol beyin mi sağ beyin mi
» I.Snıflar---I. Ders:Astronomiye Giriş ve Tanışma

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Wigtown Wanderers'a Hoşgeldiniz... :: Genel Olarak Wigtown :: Ders Arşivleri-
Buraya geçin: