Wigtown Wanderers'a Hoşgeldiniz...
Wigtown Wanderers'a Hoş Geldiniz!

Forumumuzda vakit geçirip, role play yapmak lütfen için üye olun.



 
AnasayfaSSSKayıt OlGiriş yap
Taşındık arkadaşlar! www.magusinvicta.com

Paylaş | 
 

 Ilmarinen~

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Mithra Ilmarinen
Ravenclaw IV.Sınıf
Ravenclaw IV.Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 168
Kayıt tarihi : 04/12/11

MesajKonu: Ilmarinen~   Çarş. Ara. 07, 2011 5:46 pm

Günlük yani. Ne biliyim.


O değil de msn'den taciz ediliyorum. Valla.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Stefan Schwanhild
Mimar
Mimar


Mesaj Sayısı : 118
Kayıt tarihi : 22/02/11

MesajKonu: Geri: Ilmarinen~   Çarş. Ara. 07, 2011 11:19 pm

"x kişisi sizi windows live'da ekledi..."
- Kimsin?
+ Kim olduğumu söylersem gülersin
- Ne güzel
"bu kişiyi engellediniz, mesaj yollayamaz..."

------------------------------------------------------------------

"x kişisi sizi windows live'da ekledi..."
+ En sevdiğin renk ne?
- Yok
+ Hiç mi?
- Yoktan ne anlıyorsan o
"bu kişiyi engellediniz, mesaj yollayamaz..."


Ben mi çok agresifim insanlar mı çok salak?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Evian Ilmarinen
Slytherin V.Sınıf
Slytherin V.Sınıf


Mesaj Sayısı : 301
Kayıt tarihi : 19/02/11

MesajKonu: Geri: Ilmarinen~   Perş. Ara. 08, 2011 4:18 pm

Ben mi sınavlara giriyorum tersi mi bilmiyorum hakkaten.

O değil de "Çağlar konuştu susun" olayı oluyor son günlerde. Aabi naaptım ben de seni susturuyorum? Rahat olun yeter yea. Kasıntı donuk insanlardan nefret ediyorum bi'
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Evian Ilmarinen
Slytherin V.Sınıf
Slytherin V.Sınıf


Mesaj Sayısı : 301
Kayıt tarihi : 19/02/11

MesajKonu: Geri: Ilmarinen~   C.tesi Ara. 10, 2011 9:46 am

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Geçen günkü tarih sınavı.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Stefan Schwanhild
Mimar
Mimar


Mesaj Sayısı : 118
Kayıt tarihi : 22/02/11

MesajKonu: Geri: Ilmarinen~   C.tesi Ara. 10, 2011 7:33 pm

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Mithra Ilmarinen
Ravenclaw IV.Sınıf
Ravenclaw IV.Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 168
Kayıt tarihi : 04/12/11

MesajKonu: Geri: Ilmarinen~   Perş. Ara. 15, 2011 8:53 pm

Yarın psikoloji ile sınav haftası bitiyor. Ardından da şehir değiştiriyorum 3 günlüğüne.

Birileri kafamı kırmasa iyidir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Stefan Schwanhild
Mimar
Mimar


Mesaj Sayısı : 118
Kayıt tarihi : 22/02/11

MesajKonu: Geri: Ilmarinen~   Paz Ara. 18, 2011 10:01 pm

- RP yazmak için avatar imzayı tamamiyle kaldırıp aklımdaki Jaska'dan yazmak. Bana ne yahu ünlü kullanımdaysa, kaç yıllık karakteri mi değiştirecekmişim ben? Bu herif öyle esmer olmuyor, boşuna kasamam hiç. Aklımdaki portreye uymuyor kesinlikle.
- Nightwish de ilham getirirmiş ne güzel.

- Onu bunu geç sen asıl geçen gün müthiş bir şekilde alışveriş yaptım cebimde beş lira yok şimdi. Niye yaptım ki onu diyorum ben, niye yahu?! Zaten o verdiğim paranın yarısından çoğu vergidir abi yok yani ötesi.

- Bir de kitap okumaya dönüş yaptım çok sevimli hoş bir şey oldu yani. Bir de Harry Potter'ın ilk kitabını da okuyorum arada, bir insan hâlâ daha aynı tadı alır mı ya aynı kitaptan? Öperim ya bu kadını ben.

- Rusça öğreneceğim ben!
+ Hatunları güzel diye mi?
- Yazarları güzel diyeydi ama o da olur..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Evian Ilmarinen
Slytherin V.Sınıf
Slytherin V.Sınıf


Mesaj Sayısı : 301
Kayıt tarihi : 19/02/11

MesajKonu: Geri: Ilmarinen~   Salı Ara. 20, 2011 9:25 pm

Böyle aşk muhabbetlerinden bahsedip kafanı saçma salak şeylere yormayacağım günlük. Şahsen ben o yazıları okumaktan bıktım, insanlar yazmaktan bıkmadı. Gülün eğlenin ne bileyim takıntı yapmayın şunları anladık seviyorsunuz. Arkadaşlarınızla konuşun ama bu konuları internette tanışmayacağınız kişilerle değil. N'oluyor abi yani? Hani çok mu batıyor; yoo. Sadece her yerde mi aynı pesimistlik olur, insanın içini karartıyorsunuz cidden.
-Sevgilim x adındaki bir kızla konuşuyor, ay kesin seviyor.
+Çünkü bir insanın karşı cinsten arkadaşı olamaz değil mi?

Texture yüklemek çünkü devir değişmiş texturende-bir-resim-var olayına dönmüş. Abi sade imzalar her zaman bin basar der kaçarım ben. Ya cidden basit brushlar, arkaplan birleştirmeleri çok daha güzel şu basit yapımlardan. Ama yeni modaya ayak uydurayım bir süreliğine sonradan tekrar toparlar geri dönerim.

Sibel gelmiş hoşgelmiş. Bahsetmeden geçmek istemedim. Bir Claudia/Javier alsa da kurgu yapsak diyesim geldi sonradan baktım dedim döver beni, hiç bulaşmayayım.

Neyse işte bi' Josh Beech sevdası oluştu bende, çocuğun düzgün resmininin olmaması çok kötü ama. Diyorum ben taş ama keşfedilmemiş daha. Bir de Boyd ciddi ciddi aktörlüğe atılmış, vays. Yakıştıramadım ama neyse işte. Onu bunu geç hemen her hoş modelin keşfedilip alınma olayı çok sinir bozucu. Bi' de bu ortak kullanım olayını kim çıkarttıysa sövdürecek yakında. Abi gidin başka şey bulun ne bileyim ikiz olun öyle kullanın da bu saçma duruyor yea.

RP yazmam lazım hâlâ buradayım. İlhamsızım bu gece. Yazacağım ama en kısa zamanda.

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Stefan Schwanhild
Mimar
Mimar


Mesaj Sayısı : 118
Kayıt tarihi : 22/02/11

MesajKonu: Geri: Ilmarinen~   Ptsi Ara. 26, 2011 12:09 am

-Ay inanmıyoram "X"i aldı
+Ama o bilmemkim'in ünlüsüydü!
Ciddiyim takmıyorum. 4 yılı aşkın süredir kullandığım ünlü başkasının üzerine kalıp gibi oturmuş olabilir, herhangi biri kullanmış olabilir veya sırf bu kişi yakının diye benden nefret ediyor olabilirsin. Ünlü, ünlüdür. Çekimleri vardır, runwaylerde çıkar, film ve dizilerde oynar, tanınır ve model olarak kullanılır. RP aleminde bir karaktere oturdu diye üzerine üzerine gitmek gereksiz ve saçmadır. Modelin karakteri temsilen alındığı doğrudur fakat alınmasa bile yazıda tasvir ile müthiş bir biçimde anlatılabilir. İşte göz rengi şudur, saçı şöyledir falan filan. Körlemesine de kullanılan ünlüye dalınmaz zaten, bakarsın şöyle bir zaten diğer kişinin karakterine de uyuyorsa ortak kullanım çok rahat önerebilirsin, kimse kimseyi dövmüyor bu devirde sırf bir soru sorduğu gerekçesi ile. Şimdi rica etsem de beni yalnız bıraksanız? Eğlenmiyorum veyahut haz almıyorum şu bilinçsizlikten.

Ciddi biri olduğum da söyleniyor hep ancak öyle değilim çok. Yani ağırbaşlığımdır falan ama şakanın sırası geldiğinde yapmayı biliyorum, arkadaşçılımdır da. O yüzden tırsmayın yani, bana yapılan yorumların %80i yanlış çıkıyor zaten. Tanışma ya da rp isteğiniz varsa pm atın yeter zaten. Öyle çok ciddi bir şeyler yazmanıza da gerek yok, "naber rp yapalım mı ama kurgu yok aklımda" bile yeter benim için. O dakikada karakterleri seçip kurgu bulup başlayabilirim ben. Ya da msne ekleyip bir konuşmuşluğumuz olur, arada ziyaret ederim şöyle bir üzerinden geçeriz. Öyle yani, rahat olun ya.

Bu gün RP yazacaktım güya da nasip değilmiş, olmadı. Haftasonu yazamıyorum zaten ben, ilham çok salak anlarda denk geliyor bana. Sınav ortalarında, matematik dersinde, kitap okurken, ev işi yaparken, oyun oynarken falan filan. Hiç unutmam en sevdiğim RPmi İngilizce olarak az değiştirerek derste yazmış üzerine de o ödevden yüksek not alıp hocayı etkilemiştim. Şimdi de herkes neden bu durumda olduğumu soruyor hep aynı cevabı veriyorum sözelden ne olacağım? Neyse işte şöyle bir toparlamam gerekirse: Elina'yla kesinlikle yazacağım, Ezgi/Güneş'i az bekletsem de olurmuş onlar ihtimal dahilinde, Aytül'ün RP ve ilham sıkıntısı var, Pelin'in dersi bana kaldı ve Medusa-Jaska hafif tıkanık olsa dahi yazılabilir o gayet rahat. Ezgi>Pelin>Kübra>Güneş>Aytül>Kübra yaparım muhtemelen. O Ezgininkini kesin yazacağım ama yarın, aklımda ilk iş o var.

Tuhaf kurgulara çok daldığımı fakat bundan da aşırı zevk aldığımı fark ettim ben bugün. Vampir/Yarı kurt, ensest, öğrenci/yetişkin vesaire vesaire. Duygusal RPyi müthiş yazıp olayda da tıkanıyormuşum zaten onun üzerinde bir iki çalışma yapacağım şu RPler bitince. Bildiğin tıkanıyorum.

Bugün de müthiş nostalji oldu imzaları ararken. 2009'dan RPmi, 2010'dan iki tane imzamı ve karakter kurgularımı buldum. O RPmde puanlama da 99 almış 100 yerine ya güldürdü gece gece. Yazım tarzım hiç mi hiç değişmemiş yalnız hala aynı tip cümleler, betimlemeler, karakterler. E zevk almak için yazıyorsam niye şatafatlı cümlelere kasayım ki? Neyse efenim imzaların biri Duygu yapımı diğeri de şu kullandığım velvetler. Biliyorum yapım tarzı ve boyutlar modasını kaybetti diyeceksiniz ama önceki mesajımda belirttiğim gibi, eski sistemler çok daha güzeldi. RP puanlama üyeler arasında bir ayrımcılık oluşturuyor, sınıflar ise daha da saçmalaşıyor. Bırakın bir kişi isterse 11 isterse 17 yaşında olsun, niye 1. sınıf olmak eziliyor? Aksine çok daha güzel RPler çıkmaz mı ortaya? Bir de bu iş iyice ayrımcılığa dökülüyor ve kişi istediği mesleği alamıyor. Yahu size ne kim ne isterse yapsın. Bu yüzden siteler ölüyor abi, sitemim bunadır.

Eskiden RP yorumlama başlıkları/bölümleri de vardı forum oyunlarında, rp dershanesi denilen yerlerde. Şimdi o kadar baktım bulamadım. RP okumak, yorumlamak bir oyuna dönüşemez mi? Zevkine yazıp zevkine okumuyor muyuz, neden bu sistem kalktı?



Bu seferki sitemim/yazım rpye yönelik olsun. Sonra tekrardan yazarım belki.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Stefan Schwanhild
Mimar
Mimar


Mesaj Sayısı : 118
Kayıt tarihi : 22/02/11

MesajKonu: Geri: Ilmarinen~   Çarş. Ocak 04, 2012 9:47 pm

Salıdan sonra tekrardan yayındayız efenim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Evian Ilmarinen
Slytherin V.Sınıf
Slytherin V.Sınıf


Mesaj Sayısı : 301
Kayıt tarihi : 19/02/11

MesajKonu: Geri: Ilmarinen~   Paz Ocak 29, 2012 3:58 pm

"And then I'm like.. FUCK IT DUDE"

Umursamıyorum.
Bu kadar.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Evian Ilmarinen
Slytherin V.Sınıf
Slytherin V.Sınıf


Mesaj Sayısı : 301
Kayıt tarihi : 19/02/11

MesajKonu: Geri: Ilmarinen~   Paz Ocak 29, 2012 6:31 pm

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Okuyun yani, işiniz mi var?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Mithra Ilmarinen
Ravenclaw IV.Sınıf
Ravenclaw IV.Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 168
Kayıt tarihi : 04/12/11

MesajKonu: Geri: Ilmarinen~   Paz Şub. 05, 2012 3:53 pm

05.02.2012 - Die'yi tekrardan oluşturma ve belki ders rpsi
06.02.2012 - Ezgi'nin RPleri
07.02.2012 - Güneş'in RPsi
08.02.2012 - Hanife ve Melis'in RPleri
09.02.2012 - Zeynep'in & Serena'nın RPleri


Bu kadar sanırım.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Stefan Schwanhild
Mimar
Mimar


Mesaj Sayısı : 118
Kayıt tarihi : 22/02/11

MesajKonu: Geri: Ilmarinen~   Paz Haz. 10, 2012 2:27 pm

Geri dönüş yapmak. Neden mi? Okul bitti, sınavlar yok falan filan.
Ayrıca aklımda tamamiyle oturmuş bir karakter çizelgesi var.

Öyle yani, PM atın/herhangi bir yerden ulaşın bana canınız sıkılınca. Sıkılmayınca da olabilir, aman öf.
xoxo
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Priscilla
Vampir
Vampir
avatar

Mesaj Sayısı : 51
Kayıt tarihi : 10/06/12

MesajKonu: Geri: Ilmarinen~   Çarş. Haz. 13, 2012 3:59 pm

"İşte hayat bu, yalanlardan arıtılmış saf dünya bu. Ne kadar güzel veya çirkin olduğun farketmeksizin içinde barınabildiğin ancak tüm önyargılara, zevk farklılıklarının anlaşılmamasına maruz kaldığın yer burası, bekaretini uzun zaman Lucifer'e vermiş zihniyetlerden oluşan bir yer. Bozulmuş. Gerçekleri anlatmanın yersiz olduğu bir yerdeyiz, çok şey biliyoruz fakat aynı zamanda hiçbir şey."


We need a untainted, unspoiled, pure world to live in; so we can make it lose its beauty.
Think.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Priscilla
Vampir
Vampir
avatar

Mesaj Sayısı : 51
Kayıt tarihi : 10/06/12

MesajKonu: Geri: Ilmarinen~   Ptsi Haz. 18, 2012 1:27 am

RP Çizelgesi

    [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] - Açığa Çıkan Sırlar - Rebecca & Jaska - 18.06.2012 - Yazılacak.
    [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] - Satır Aralarını Keşfetmek - Libby & Iréne - 18.06.2012 - Yazılacak.
    [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] - Sürpriz Doğumgünü Partisi - Toplu RP (Iréne) - 18.06.2012 - Bekleniyor.
    Yazılmadı - Belirlenmedi - Narcyz & Iréne - x.06.2012 - Bekleniyor.


En son Priscilla tarafından Ptsi Haz. 18, 2012 5:02 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Priscilla
Vampir
Vampir
avatar

Mesaj Sayısı : 51
Kayıt tarihi : 10/06/12

MesajKonu: Geri: Ilmarinen~   Ptsi Haz. 18, 2012 1:17 pm

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Sevgilimin bana söylediği bir şarkıydı, dinlenilesi.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Stefan Schwanhild
Mimar
Mimar


Mesaj Sayısı : 118
Kayıt tarihi : 22/02/11

MesajKonu: Geri: Ilmarinen~   Çarş. Haz. 20, 2012 2:59 am

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Evian Ilmarinen
Slytherin V.Sınıf
Slytherin V.Sınıf


Mesaj Sayısı : 301
Kayıt tarihi : 19/02/11

MesajKonu: Geri: Ilmarinen~   Çarş. Haz. 20, 2012 7:07 am

Sabahın 7sinde kalktım, çay yapıp biraz dolanmak amaçlı bilgisayarı açtım. Deviant geldi aklıma, eski favori sitem. Yavaşça siteyi açıp bakınmaya başladıktan 5 dakika sonra kapattım. Kızların vücutlarını göstermek amacıyla kullanmaktan başka işe yaramayan bir yer haline gelmiş. Yazık.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Ilmarinen~   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Ilmarinen~
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Wigtown Wanderers'a Hoşgeldiniz... :: Role Play Out :: Günlükleriniz-
Buraya geçin: