Wigtown Wanderers'a Hoşgeldiniz...
Wigtown Wanderers'a Hoş Geldiniz!

Forumumuzda vakit geçirip, role play yapmak lütfen için üye olun.



 
AnasayfaSSSKayıt OlGiriş yap
Taşındık arkadaşlar! www.magusinvicta.com

Paylaş | 
 

 Piskedi

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Narcyz Miechowa
Vampir
Vampir
avatar

Mesaj Sayısı : 475
Kayıt tarihi : 22/05/11
Yaş : 26
Lakap : Narcissus

MesajKonu: Piskedi   Salı Şub. 07, 2012 10:20 pm

    "Güleceğim tutuyor.
    Kızağımı kırdım çünkü.
    Kırıldı orta direkler, güleceğim tutuyor bu yüzden.
    Burda, Talaviyak'da
    Bir buz kümbetine çarptım devrildim diye güleceği tutuyor.
    Oysa gülünecek nesi var bunun?"

Böyle bir başlangıç yapalım madem.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Narcyz Miechowa
Vampir
Vampir
avatar

Mesaj Sayısı : 475
Kayıt tarihi : 22/05/11
Yaş : 26
Lakap : Narcissus

MesajKonu: Geri: Piskedi   Cuma Şub. 10, 2012 1:17 am

Rütbesini aldığında 14 yaşında olan karakterimin 41'ine gelmiş olduğunu fark ettim. Eski rplerini okudum, hüzünlendim falan. Ben bu okulu harbi bombalamak istiyorum.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Narcyz Miechowa
Vampir
Vampir
avatar

Mesaj Sayısı : 475
Kayıt tarihi : 22/05/11
Yaş : 26
Lakap : Narcissus

MesajKonu: Geri: Piskedi   C.tesi Şub. 25, 2012 10:16 pm

Østenfor Sol og vestenfor Måne
Dit kommer du sent eller aldri
Til Verdens Ende bærer det
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Narcyz Miechowa
Vampir
Vampir
avatar

Mesaj Sayısı : 475
Kayıt tarihi : 22/05/11
Yaş : 26
Lakap : Narcissus

MesajKonu: Geri: Piskedi   C.tesi Mart 10, 2012 7:03 pm

Erasmus'u kazanmışım. Lan!?!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Narcyz Miechowa
Vampir
Vampir
avatar

Mesaj Sayısı : 475
Kayıt tarihi : 22/05/11
Yaş : 26
Lakap : Narcissus

MesajKonu: Geri: Piskedi   Çarş. Ocak 23, 2013 5:10 pm

Av och med, Umeå;
Öncelikle, dün Kuşadası'nda 17 derece olan havayı adanın diğer sakinlerinden farklı olarak kazaklarla değil, kısa kollularla karşılamama sebep olduğun ve ziyadesiyle anormal olarak algılanmamı sağladığın için sana müteşekkir olduğumu belirteyim. Garip garip bakanlara KUZEYKUTBUNDANGELDİMLANNEVAR diye bağıramayacağım kadar güneşliydi hava, sinirlenemedim. Güneş gözlüklerimi taktım. Saat öğlen 3'te ehehehalagüneşbatmadı diye sevinen tek salak bendim. Neyse ki bu eğlencem yalnızca bir hafta sürdü, alışmama fırsat kalmadı anlayacağın. Öyle bi' şımardım sadece. O kadar şımardım ki arada sana küfretmeyi ihmal etmedim. Lan insanlar nerde yaşıyor, meğer benim memleketim cennetmiş, kıymetini bilememişim falan dedim.
Bugün saat 4'te tekrar sana kavuştuğumda ziyadesiyle karanlık ve -19 dereceydin, bıraktığım gibi yani; lâkin öyle bir karşıladın ki sana âşık olmadan edemedim. İlk defa bulutsuzdu gökyüzün ben uçaktayken. Bol bol buzul kütlelerinin dolandığı kuzey denizini, donmuş topraklarının üzerinde batmış güneşinin kızıl vedasını izledim yaklaşık 8 km yukarıdan. Nasıl güzeldin, nasıl. İstanbul aktarmasının ve Stockholm'e bir uçak dolusu THY yolcusuyla varıp gümrükte çıldırmamın sonucunda depoladığım tüm negatif enerjiyi bir anda yok ettin diyebilirim. Soğuktun, karanlıktın, evet, ama o kendine özgü auranı, sakinliğini, doğanı, her şeyini özlemişim.
Özetlemek gerekirse,
Ey havasıyla hırçın, doğası ve insanıyla sükût dolu şehir, nasılbırakıpgideyimbenseni.
23.01.13
17:10
(13 saat ve 3 aktarma sonrasında, sonunda!)
Umeå, İsveç.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Piskedi   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Piskedi
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Wigtown Wanderers'a Hoşgeldiniz... :: Role Play Out :: Günlükleriniz-
Buraya geçin: